Derek Landy “Detektiiv Luuker Leebesurm”

37. Raamat, mille tegevus toimub mõnes suurlinnas
“Detektiiv Luuker Leebesurm”
Derek Landy
374 lk
Pikoprint
Tegevuspaik: Dublin, Iirimaa

derek-landy-193x300
Kaanel on kiri “Põrgulikult põnev bestseller”. Bestselleri kohta ei oska ütelda, kuid põnev oli küll ja võib ka kohati öelda, et põrgulik.

Algus oli paljutõotav. Ühel õhtul oli kell juba hiline ja raamat jäi pooleli, kus Stephanie hakkas lugema oma onu käsikirja. Terve järgmise päeva käisin ringi taskus magus tunne: „Oi, kui ma koju jõua, küll ma siis alles loen!“ Lugesingi…
Mingil hetkel tekkis mõte: „Oot! Mis mõttes? Kuidas nii?“ Kuidagi lihtsaks muutus. Üks sündmus sai teise järel kergesti lahenduse. Üks mu tuttav ütleks, et see on ealine iseärasus – vanus ka juba selline, aga see on ju maailma päästmine. See ei pea ju lihtne olema! Samas mõeldes tegeliku sihtrühma peale (loe: arvatava sihtrühma peale), kellel hulka ma oma vanuse tõttu kuidagi ilmselt enam ei mahu, siis on arusaadav.
Raamatus oli seiklust, fantaasiamaailma koos reaalsega, maagiat, müstilisi olendeid, võluesemeid, kiirust, võitlust, reetmist ja usaldust kuhjaga. Mulle lõppkokkuvõttes meeldis. Kardan, et vajan nüüd vahepeal midagi täiskasvanutele suunatut ja siis võiks järgmise lugeda.

Lisa kommentaar